Atlantis Vodno Mesto
SI
Termalni tempelj

Za prerojen vsakdan si privoščite trenutke sreče v Termalnem templju.

Več
Svet doživetij

Spust po toboganu, ki vam požene kri po žilah in osvežujoč pljusk v bazen, trenutki preprostega uživanja na valovih.

Več
Dežela savn

Naj se dan začne ali konča s savnanjem v notranjem ali zunanjem delu Atlantisove Dežele savn.

Več
PODZEMNA JAMA

Tako kot skozi vsako podzemno jamo, tudi skozi podzemno jamo v Svetu doživetij teče počasna reka.

Več
PLANŠARSKA SAVNA

Zunanja finska savna v podobi planšarske koče.

Več
ZUNANJI BAZENI

Zunanji bazen je povezan z notranjim bazenom tako da lahko obiskovalci ne glede na letni čas uživajo v ogrevani vodi.

Več
BAZEN DOŽIVETIJ

Največji bazen nepravilnih fantazijskih oblik, iz katerega je mogoče odplavati do počasne reke ali pa do zunanjih bazenov.

Več
TOBOGANI

Vodni topovi so nameščeni v otroškem bazeni in so namenjeni vsem otrokom, ki uživajo v medsebojnem igrivem, a varnem igranju z vodnimi topovi.

Več

Vodna aerobika

Privoščite si drugačno vadbo. Skoraj v celoti potopite svoje telo v vodo in v njej, lažje kot kjerkoli drugje, poskrbite za krepitev mišic celega telesa, izboljšajte delovanje srca, ožilja in dihal, popravite telesno držo, omilite bolečine v sklepih, razvijajte ravnotežje in koordinacijo, povečajte vzdržljivost, odpravljajte stres in napetost ter ohranjajte lepo, vitalno telo. Ne glede na vašo starost in športne izkušnje, vodna aerobika, ki jo v Vodnem mestu Atlantis izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji, je zagotovo najboljša vadba za vas in vaše telo.

 

Vodena vadba v Atlantisu je razdeljena v dve smeri. Aerobna in anaerobna oblika vadbe. Pri obeh sledimo gibalnim zakonitostim gibanja v vodi. Vsaka vadbena enota je sestavljena iz

  • uvoda – postopno dinamično ogrevanje, pripravljanje telesa na nadaljnje višje intenzivnostne napore
  • glavnega dela – intenzivnejša vadba usmerjena v aerobne ali krepilne (fitness) oblike gibanja,
  • zaključka – postopnega spuščanja srčnega pulza, raztezanja, sproščanja in umirjanja telesa.

Aerobna vadba

Aerobna oblika vadbe ohranja in povečuje vzdržljivostne sposobnosti človeka, ugodno vpliva na kardiovaskularni in dihalni sistem, preprečuje nastajanje bolezni, ki so zanačilne za hiter in stresni ritem življenja in bolezni, ki se pojavljajo s staranjem.

Vodna aerobika, nekoliko daljša vadbena enota kot klasična vodna aerobika, 80-90 minut konstantnega gibanja v 1,35m globoki vodi. Vključuje se čimvečji del celotnega gibalnega aparata, trup, roke, noge. Glasba je vodilo in motivator vadbene enote. Gibanje se izvaja po ritmu glasbe. Prvi del je ponavadi brez vadbenih pripomiočkov, po 5 minutni pavzi nadaljujemo krepilni del s pripomočki.

Anaerobna vadba

Anaerobna oblika vadbe je namenjena krepitvi posameznih delov telesa (noge, roke, mišice kolčnega predela in ramenskega obroča, hrbet, trebušni / abdominalni del...) in povečevanju vzdržljivosti v moči. To pomeni, da so ciklizacije dela, gibanja krajše in večkrat ponovljene, vmesni del pa so neaktivne ali aktivne krajše pavze. Podobna je fitness vadbi, le da je prenešena v vodo. Upor vode in hitrost gibanja določata obremenitev mišic. Za še dodatno obremenjevanje gibanja pa dodajamo najrazličnejše, namensko izbrane vadbene pripomočke.

Vadbe v Vodnem mestu Atlantis

Trup - roke je krepilna vadba usmerjena v delo mišic trupa (spredne, zadnje, stranske m.), ramenskega oroča in rok.

Trup - noge je krepilna vadba usmerjena v delovanje mišic trupa (spredne, zadnje, stranske m.), kolčnega predela in nog.

Okrepimo in vzdržimo je nekoliko dalša ponedeljkova vadbena enota (80-100 minut). To je kombinacija aerobne in anaerobne vadbe in zajema celotno telo. Je visoko intenzivnostna vadba, kjer se vse vaje izvajajo iz predhodnega konstantnega gibanja. Kombinacija moči in vzdržljivosti.

V času individualne vadbe ali pavze je vaditelj na voljo vadečim za razlaganje kakeršnih koli vprašanj v zvezi z vadbo, gibanjem, telesom ali kakšnimi drugimi željami, ki jih imajo posamezni vadeči. V dogovoru pa se lahko izdela tudi dodaten vadbeni program, ki je ožje usmerjen, glede na željo vadečega.

>> Poglejte tudi Vodna telovadba za seniorje

Orientiranost celotne vadbe

  • gibanje – varno, aktivno, konstruktivno, vodeno, nadzorovano, strokovno in vsak po lastnih zmožnostih
  • ohranjanje oz. izboljšanje bio-psiho-socialnih funkcij/stanja

Biološke funkcije: večja storilnost in boljša funkcionalnost kardio-vaskularnega sistema in dihal, krepitev malih in velikih mišičnih skupin, ohranjanje in povečevanje gibljivosti / elastičnosti muskulature, telesa, koordinacijske sposobnosti, zvišanje odpornosti imunskega sistema, splošna in specialna vzdržljivost, preprečevanje in zdravljenje najrazličnejših bolezni...

Psihološko stanje: boljše počutje, večja sproščenost, »lahkotnost«, sprejemanje lastnega telesa, zavest, da se še vedno da, večja delovna storilnost, izboljševanje koncentracijske sposobnosti...

Termini

  • od ponedeljka do petka od 19.00 do 20.00h (v juliju in avgustu samo v ponedeljek, sredo in četrtek)

Vse vadbe se odvijajo v Termalnem templju.

banner

VIDEO