Atlantis Vodno Mesto
SI
PANORAMSKA SAVNA

Zunanja finska savna, ki omogoča panoramski pogled na zunanji predel Dežele savn.

Več
ZEMELJSKA SAVNA

Zunanja finska savna v podobi poglobljene savne.

Več
PLANŠARSKA SAVNA

Zunanja finska savna v podobi planšarske koče.

Več
SANARIUM SAVNA

Zunanja finska savna v Deželi savn v rustikalni podobi.

Več
NOTRANJE SAVNE

V notranjem delu dežele savn lahko obiščete kar 12 tematskih savn.

Več
PROSTOR ZA POČITEK

Odpočijete si lahko v zaprtem prostoru s pogledom na zunanji del dežele savn.

Več
KOPELI

V Deželi savn se nahaja več kopeli bodisi vročih ali mrzlih.

Več

Pravila savnanja

UPORABA MOBILNIH TELEFONOV V PROSTORIH DEŽELE SAVN NI DOVOLJENA, ZATO PROSIMO, DA JIH PUSTITE V GARDEROBNI OMARICI

Vsak ritual zahteva svoj čas in prostor. Za izobilje pozitivne energije in neomejeno količino sproščenih trenutkov je pravi kraj Dežela savn Vodnega mesta Atlantis. Za boljši danes in jutri, vendar le ob upoštevanju zapovedi, ki veljajo za zdravo in učinkovito savnanje.

Kako do najboljšega počutja?

  1. pred vstopom v savno izpustite odlično kosilo ali večerjo, saj tako vaš krvni obtok ne bo dodatno obremenjen s procesom prebave,
  2. pred vstopom v savno se obvezno oprhajte. Koža se s tem razmasti, pore pa pripravijo na potenje. Učinek slednjega bo največji, če si boste telo tudi obrisali.
  3. prvo savnanje naj bo kratko, denimo deset minut na srednji stopnici. Nato si privoščite minuto ali dve počitka za ohladitev, prhanje in nato počitek, ki naj bi trajal dvakrat dlje od savnanja.
  4. drugo savnanje je lahko za dve minuti daljše od prvega. Po dvanajstih minutah znova sledi počitek za ohladitev, prhanje in nato daljši počitek, ki naj bi trajal dvakrat dlje od savnanja.
  5. tretje savnanje je še daljše in lahko traja petnajst minut. Tudi po tem sledijo: minuta ali dve počitka za ohladitev, prhanje ter počitek dvakrat daljši od savnanja.
  6. savnanje naj bi vas pripeljalo do boljšega počutja, zato prisluhnite svojemu lastnemu telesu in sledite notranjemu občutku v njem. Dolžino ogrevanja in hlajenja prilagodite sami sebi.
  7. ponavljanje vročih in hladnih kopeli ni omejeno, vendar pa je priporočljivo, da v bazenu z mrzlo vodo ostanete le nekaj trenutkov, saj nenadno in hitro ohlajanje za telo ni dobrodošlo.
  8. v kolikor imate glede savnanja pomisleke povezane z zdravjem, se pred odhodom v savno posvetujete z zdravnikom,
  9. v savni lahko med savnanjem sedimo ali ležimo. Preden zapustimo savno sedemo, da se v telesu vzpostavi normalen pritisk in da se izognemo vrtoglavici.
  10. savnamo se popolnoma goli in brez oblačil ter pokrival. Vedno sedemo ali se uležemo na brisačo, na kateri mora biti celo telo. V parni savni brisače ne uporabljamo.

Strogih pravil za savnanje ni, so pa napotki, kako v savni narediti največ za zdravje in vitalnost vsake vaše celice.

Ali ste vedeli?

  • da v savno vstopamo hitro, sedemo na prosto mesto in se ne pogovarjamo glasno. Obzirni smo do drugih, vrata savne zapiramo in odpiramo hitro ter tako preprečimo vdor hladnega zraka v savno.
  • da zalivanje peči v savni prepustimo savna mojstrom. Z zalivanjem kamnov ne zvišujemo temperature, ampak relativno vlažnost, s čimer pa spremenimo pomen finske savne.
  • da je najvišja temperatura v savni na višji stopnički, najnižja pa na nižji in da se lahko premikamo od ene do druge, odvisno od počutja. Temperatura se dvigne od 10 do 15 stopinj celzija na stopničko.
  • da je ohlajanje, potem ko se telo v savni segreje, srčni utrip pa pospeši, nujni sestavni del savnanja, vendar pa je, pred skokom v hladno kopel ali ledeno osvežitvijo pod tušem priporočljivo postati za minuto ali dve ter nekajkrat močno vdihniti. Nato pa se prepustiti učinkom mrzle osvežitve, ki povzroči krčenje razširjenega perifernega ožilja in izjemen občutek ugodja.
  • da pride do vrtoglavice zaradi nenadnega prilagajanja telesa temperaturnim spremembam. Običajno se pojavi pri ljudeh z nizkim krvnim tlakom. Ljudem z visokim krvnim tlakom pa strokovnjaki svetujejo, da svoje telo pred prhanjem ohlajajo dlje časa in manj kontrastno in da se izogibajo bazenu s hladno vodo.
  • da v savni s potenjem izgubimo veliko tekočine, katero moramo nadomestiti, in sicer s pitjem brezalkoholnih pijač. Te naj bi pili med ohlajanjem, saj pomagajo hladiti telo.
  • da je pred obiskom savne s kože priporočljivo odstraniti make-up ter nakit, po savnanju pa kožo razvajati z vlažno emulzijo, mlekom po kopanju ali hranilnimi kremami.
  • da si lahko med savnanjem privoščite tudi masažo. Termin za tajsko masažo vam bo zagotovil savna mojster, vi pa samo preprosto uživajte.
  • da je obisk solarija priporočljiv po končanem savnanju.
  • da se je treba po končanem savnanju resnično dobro ohladiti in si privoščiti daljši počitek.
  • da se je treba po odhodu iz Dežele savn in Vodnega mesta Atlantis, predvsem v zimskih mesecih, dobro obleči in kožo zaščititi pred zunanjimi vremenskimi učinki.
banner

VIDEO